dinsdag 15 september 2015

Changing


The Studio - Pages

edit based on Kim's preset 'still'

Al halfweg september ... !?
De zomer was zo vlug voorbij ...
dat maakt me altijd zo'n beetje verdrietig ...

*

Halfway through September already ... !?
Summer has gone so fast ...
that always makes me a little sad ...




Ik vind deze quote op de krijtbord-cover
van de nieuwste Flow zo mooi ...
gemaakt door Valerie McKeehan

*

Love this quote on
the latest Flow chalkboard cover ...
created by Valerie McKeehan


Some things are more precious
because they don't last long.

~ Oscar Wilde





Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

11 opmerkingen:

  1. Inderdaad een PRACHTIGE quote Sylvia,
    ik begrijp je gevoel van Melancholie heel
    goed, een gevoel die mij ook dikwijls bekruipt.

    Je foto's zijn PRACHTIG!!!

    Geniet van een mooie week....
    is het bij jullie ook zo regenachtig en kil?

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Terwijl ik hier bij jou schrijf was jij bij mij aan het
    schrijven, net las ik jou berichtje dus mijn vraag
    over het weer heb je al beantwoord ;-)))

    Het is gewoon PRUT weer, hihi.

    Lieve groet,
    josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This quote is so true, my darling Sylvia, everything lasting not too long is more loved, awaited, appreciated ...

    Have a lovely rest of the week, my sweet friend and don't be too sad for the end of Summer, Fall is wonderful, isn't it ?!?

    Sending much dear love, thanks and hugs

    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I'm in awe of your art with this theme "pages"! I love the tones and the gentle composition. I'm looking forward to Fall, and I hope it doesn't go by as fast as summer. LOVE your style! Have a very nice week Sylvia!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I can't believe it's already mid-September! Though I'm a bit relieved that summer is ending because I've got so many bug bites this summer. The chalkboard cover is very pretty. It goes so well with your coffee and glasses! I love the quote, too! It reminds me of cherry blossoms. They last for such a short time that their blossoms are very precious :-) Have a lovely week, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja jammer he.....tis niet anders mooie quote fijne week verder liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. As I've said at Flickr already, these are superb! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Sylvia dat gevoel heb ik ook altijd, maar als de zon nu maar schijnt gaat het wel weer. En ach de avonden binnen zijn ook weer gezellig toch?

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te admiro!
    I admire you!

    Maravilloso!

    BeantwoordenVerwijderen