zondag 3 januari 2016

New Beginnings


Ik wens jullie een wondermooi 2016 !

Wishing you all a wonderful 2016 !


On my Flickr Photostream
Collective 52 Photo Project "2016"
Week 1 - New Beginning/s




366 dagen kalender kaartjes uit Flow magazine
en mooie tulpen ...

366 days calendar cards from Flow magazine
and pretty tulips ...






Mijn woord van het jaar is 'verandering'

Ik denk er al een tijdje over om mijn blog design te veranderen,
ben nog bezig met de details maar tot nu toe ben ik heel tevreden ...

Wat denken jullie ... zou het graag willen horen !

*

My word of the year is 'change'

I've been thinking about changing my blog design for sometime,
still working on the details but I'm quite happy with it so far ...

What do you think ... would love to hear your thoughts !


Fijne week,
Have a nice week,
Sylvia

7 opmerkingen:

  1. I hope that you had a wonderful holiday, and that your New Year is off to a great start, my sweetest Sylvia !

    Your new header is enchanting !
    Have a most beautiful new week ahead,
    with love
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhh Sylvia, ik zit hier met open mond
    te kijken naar je blog, PRACHTIG vind ik het!!!

    Een nieuw jaar,
    Een nieuwe start,
    een begin van verandering.

    Wat een geweldige frisheid en voorjaar verlangen
    straalt er van deze post uit, zo MOOI.

    En al scrollend naar beneden vind ik dat al jou
    bijzonder fraaie foto's nu nog veel beter uitkomen
    met deze nieuwe lay-out.

    Wens je een prachtig nieuw jaar toe.....

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year, Sylvia! What pretty images. The tulips are so delightful in pink and white! Love the quote about comfort - so true. Home is the best place for comfort!
    I love the new look on your blog. Very simple, gentle and bright, just like your wonderful images :-)

    Have a great week xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op een heel mooi nieuwjaar...ik vind je. Blog mooi zo hoor....liefs Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Breathtaking is how I would describe your new blog! I adore the soft gentle colors, and the tulips...what lovely images to see on this cold winter day! You always inspire me dear Sylvia! I love your new blog. Wishing you and yours a very wonderful New Year...enjoy "change"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zeg niets meer aan doen.......Prachtig
    En wat een leuk kalendertje is dat......

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blog ademt al voorjaar uit!!! Zo mooi die pastelkleur van de tulpen!!
    Ik wens je een inspirerend 2016!!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen